EXCELLENTE GROEIVERSNELLING DOOR PRODUCTLANCERING

Het introduceren van een nieuw product is een serieuze exercitie, maar voor veel bedrijven is het vaak een nakomertje waar pas op het laatste moment aan wordt gedacht. De middelen die beschikbaar zijn om een product te lanceren vallen vaak in het niet ten opzichte van de ontwikkelkosten. Voor succesvolle productlanceringen is een goede strategie noodzakelijk. Vaak waar het mis gaat is de voorbereiding. Ook hebben MKB bedrijven de neiging om te weinig aandacht te hebben voor de marketing activiteiten voorafgaand aan de verkoop. Marketing en Sales leiden een eigen leven. Terwijl in de sales funnel de marketing activiteiten juist een belangrijk onderdeel zijn een voor succesvolle verkoop. Zeker in een B2B markt is een goede training en motivatie van de verkoopmedewerkers essentieel. Een goede productlancering bestaat uit 3 fasen:


1. Prelaunch fase
2. Launch fase
3. Postlaunch fase


In ieder fase kunnen wij zorgen voor een professionele ondersteuning. Groeiman is een trackrecord van succesvolle product lanceringen. Bel ons of maak een vrijblijvende afspraak.

 

Ik wil heel graag sneller groeien!

100 nieuwe klanten

Als gevolg van recente sucessen heeft groeiman het ‘100 nieuwe klanten’ pakket gelanceerd.

Bedrijfs Identiteit en strategie

Sterke merken herken je in alles wat ze doen en laten. Dus ook in hun communicatie.

Excellente groeiversnelling

Het introduceren van een nieuw product is een serieuze exercitie, maar voor veel bedrijven is het vaak een nakomertje.

Marketing Scan

Nu we langzaam uit de crisis komen willen we er goed voorstaan en onze groeikansen maximaal benutten.