Groeiman helpt bedrijven en ondernemers bij het realiseren van hun groei ambities. Groeiman zorgt ook voor het formuleren van een heldere marketing- en salesstrategie.  We geven je meer grip op je markt, je doelstellingen, je klanten en het salesproces. 

 

Groei wordt volgens ons gecreëerd door een cultuur van; klantgerichtheid, kwaliteit, kostenbewustzijn, duidelijke communicatie, verbondenheid, vertrouwen en zich verantwoordelijk voelen. Onze aanpak, strategie en trainingen zorgen voor meer klanten, meer waardecreatie en meer succes. 

 

Groeiman realiseert groei bij diverse organisaties, groot en klein, bestaand en nieuw, oude wereld, nieuwe wereld!

De oprichters van Groeiman onderscheiden zich door hun effectieve, persoonlijke en resultaatgerichte ondersteuning van ZZP-ers, ondernemers, managers en bedrijven. Kees is professional in merk, marketing en media. Bram is een meester in strategie, salestraining en samenwerking.

 “DUIDELIJK EN EFFECTIEF.
HET WAS EEN OPENBARING OM
MET GROEIMAN TE WERKEN AAN
DE GROEI VAN MIJN BEDRIJF.
MET GOED RESULTAAT ALS GEVOLG.”
Gert Jan Hagen, SpringCo

Klanten
 

  • Media Markt – Management en Leiderschap
  • Wilmar EuropeLeiderschap en Skills Academy
  • BlueCity Rotterdam Marketing Plan en Salesstrategie
  • Rabobank – Salestraining en Strategie
  • De Hypotheker – Marketing ‘Jazeker, De Hypotheker’, diverse product lanceringen
  • Hypodomus – Marketing formule, website, sales benadering, productlanceringen
  • Trane AirConditioning – Verandermanagement, Salesstrategie en Klantcommunicatie
  • Fintessa Vermogensbeheer – Leiderschap en Salestraining
  • Mulder Kozijnen – Salestraining en Businesscoach
  • Paphosgroep -Verandermanagement en Strategie
  • Callas verzekeringen – Salestraining en Businesscoach
  • Fakton – Groei en marketing strategie, website etc..

bram

Bram Duits

Na zijn studie recht en economie aan de Universiteit Utrecht vervulde Bram verschillende management banen in het bedrijfsleven. Inmiddels is hij meer dan 8 jaar ondernemer. Naast het oprichten en managen van een bedrijf heeft Bram 10 jaar ervaring in trainen, coachen en motiveren van mensen.
Zijn motto “een open en positieve grond houding laat mens en organisaties harder groeien”. Bram woont in Rotterdam.

Kees van de Kerk

Na zijn studie bedrijfs- en ontwikkelingseconomie aan de Vrije Universiteit werkte Kees ruim 12 jaar bij Shell in verschillende sales en marketingbanen. Daarna werd hij marketingdirecteur bij onder andere De Hypotheker en het Amerikaanse Joule Fuels. Al enkele jaren geeft Kees ondernemers en managers gespecialiseerd advies rond marketing, sales en ondernemen waarbij een gezonde groei van de activiteiten en het bedrijf altijd centraal staat. Zijn motto “groei is altijd mogelijk als we er maar open voor staan en er echt voor willen gaan”.

Benieuwd wat Groeiman voor jou kan betekenen?