BEDRIJFSIDENTITEIT, MERK EN MARKTSTRATEGIE

Sterke merken herken je in alles wat ze doen en laten. Dus ook in hun communicatie. Of deze nu gericht is op verkoop, relatie-onderhoud, op tv of online, via (product) design, winkelinrichting of interne communicatie, een sterk merk denkt er grondig over na en bewaakt de overeengekomen merkstrategie. Merken zijn net mensen, wie dicht bij zichzelf blijft, is sterker en succesvoller. En je komt tot meer dingen, want jezelf zijn kost een stuk minder energie dan een rol spelen. Wij werken vanuit de ziel van uw organisatie. Wij bepalen met u waar de organisatie en uw producten en diensten werkelijk voor staan. Wat u daar nog meer mee zou kunnen bereiken dan u nu al doet. En vooral: naar al het moois wat dat oplevert voor uw klanten.

Alles begint met een heldere identiteit die breed wordt gedragen binnen het bedrijf. We doen dit door kernwaarden te benoemen en een marketingstrategie te bepalen waarin het bedrijf en de mensen zich kunnen herkennen.

Staat uw bedrijf als een huis maar benut u nog niet alle merkpotentie? Wilt u een bestaand merk ‘stretchen’ of een geheel nieuw merk lanceren? Groeiman helpt u de marktmogelijkehden optimaal te benutten.

Wij kijken naar;
• Merk Identiteit
• Marktsegmentatie en en Merkpositionering
• Merk Communicatie
• Marketing Plan: bepaling markt, marktpotentieel en optimale marktbewerking
• Merken samenvoegen of juist uit elkaar trekken?
• Inzet van marketingmiddelen off-line & on-line
• Inzet social media
• Hoe kan het merk zich beter onderscheiden van de concurrent?

Ik wil mijn bedrijf laten groeien.

100 nieuwe klanten

Als gevolg van recente sucessen heeft groeiman het ‘100 nieuwe klanten’ pakket gelanceerd.

Bedrijfs Identiteit en strategie

Sterke merken herken je in alles wat ze doen en laten. Dus ook in hun communicatie.

Excellente groeiversnelling

Het introduceren van een nieuw product is een serieuze exercitie, maar voor veel bedrijven is het vaak een nakomertje.

Marketing Scan

Nu we langzaam uit de crisis komen willen we er goed voorstaan en onze groeikansen maximaal benutten.