Alles begint met een heldere identiteit die breed wordt gedragen binnen het bedrijf. We doen dit door kernwaarden te benoemen en een marketingstrategie te bepalen waarin het bedrijf en de mensen zich kunnen herkennen.
Staat uw bedrijf als een huis maar benut u nog niet alle merkpotentie? Wilt u een bestaand merk ‘stretchen’ of een geheel nieuw merk lanceren? Groeiman helpt u de marktmogelijkehden optimaal te benutten.
Wij kijken naar;
• Merk Identiteit
• Marktsegmentatie en en Merkpositionering
• Merk Communicatie
• Marketing Plan: bepaling markt, marktpotentieel en optimale marktbewerking
• Merken samenvoegen of juist uit elkaar trekken?
• Inzet van marketingmiddelen off-line & on-line
• Inzet social media
• Hoe kan het merk zich beter onderscheiden van de concurrent?
Als gevolg van recente sucessen heeft groeiman het ‘100 nieuwe klanten’ pakket gelanceerd.
Sterke merken herken je in alles wat ze doen en laten. Dus ook in hun communicatie.
Het introduceren van een nieuw product is een serieuze exercitie, maar voor veel bedrijven is het vaak een nakomertje.
Nu we langzaam uit de crisis komen willen we er goed voorstaan en onze groeikansen maximaal benutten.